niedziela, 15 lutego 2015

kredyt

Otwieram właśnie bardzo duży interes i zabrakło mi do niego gotówki. Posiadam kilka cennych rzeczy, które mogą służyć ewentualnemu zabezpieczeniu spłaty pożyczki. Czy znajdzie się tutaj ktoś, kto może mi udzielić informacji gdzie najlepiej, najszybciej i najsprawniej zorganizować sobie taką pożyczkę? Ja brałem 300 tysięcy w bezpiecznej pozyczce. Szybko i sprawnie, bez zbędnym formalności. Zalezy tylko jakies cenne rzeczy pod zastaw posiadasz. moze jakas dzialke? Ja mam pod zastaw hipoteki. Szybko,bez żadnych problemów,każda kwota.Proszę wypełnić formularz kredytowy na stronie internetowej zgodnie z instrukcją. Zajmie to 2 minuty. W ciągu 24 godzin od wysłania poprawnie wypełnionego formularza kredytowego proszę oczekiwać telefonu od doradcy,  który dokona weryfikacji Państwa danych i przedstawi ofertę przygotowaną dla Państwa.Naprawdę wszystkim polecam. Przed wyborem pożyczki i banku to bezpieczniej porównac różne oferty z kilku banków. Zawsze tak robie i nie mam nieprzyjemnych niespodzianek. Nie wyobrażam sobie brać kredyt lub pożyczke bez wysłuchania doradcy .  Chcialbym wziasc pozyczke na auto do 15 tys PLN w Polsce lub rownowartosc w GBP w Anglii. W Natwescie mi nie dali pomimo niezlych co miesiecznych wplywow, bo m.in. nie mam karty kredytowej (bo jest mi niepotrzebna), a poza tym mialem w Anglii okolo 15 adresow zamieszkania w ciagu 5 lat, wiec to tez chyba znakomicie dziala na niekorzysc. W Polsce w wiekszosci bankow nie chca mi dac rowniez bo nie pracuje w Polsce. Nie zebym byl napalony na ta pozyczke/kredyt jak szczerbaty na suchary.... Po prostu chce sobie ulatwic zycie bo za biezace dochody prowadze dosc znaczna inwestycje budowlana w Polsce. Na Providenta czy innych sie nie zdecyduje, bo jeszcze potrafie liczyc. Ktos wie gdzie jeszcze mozna dostac pozyczke na samochod na przyzwoity procent? ja niebawem sie zawijam do kraju i tez bede potrzebowal kredytu troche na auto, bo kase ktora mam wkladam w wiekszosci w interes, wiec na auto cale mi nie starczy. ktos wie, jaki bank moze miec rozsadne podejscie do tematu?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz